Wanneer heb ik toegang tot mijn spullen?

Voor onze Smartcube-leden zorgen we graag, dus je kan in principe altijd aan je spullen. Om het makkelijk te houden, hebben we gekozen om vrije toegang toe te laten tussen 6u ‘s ochtends en 23u ‘s avonds. Moet je er toch vroeger of later zijn? Dan regelen we dat.

Heb je nog vragen?
  • Stap 1: Kies het formaat van jouw opslagruimte
    Stap 2: Bel ons op en kom langs bij An
    Stap 3: Drink een koffie met Stephanie
    Stap 4: Zet je box vol!

  • Eens je het gemak van een opslagruimte hebt leren kennen, merken we dat je er meer en meer gebruik van maakt. Daarom zou het kunnen dat je tijdens de loop van je contract merkt dat je te weinig plaats hebt. Je kan bij ons altijd, én kosteloos, van ruimte wisselen. Neem gewoon eventjes contact op met ons team en we helpen je graag verder!

  • Onze dozen zijn makkelijk en stevig en daarom perfect om te gebruiken in onze opslagruimten. Ze vergemakkelijken je verhuis en je opslag. We bieden ze je dan ook met veel plezier aan, zodat je van niets wakker moet liggen. Bestellen doe je per mail of via de telefoon en wij zorgen dat ze klaarstaan. Ze worden dan later op je factuur in rekening gebracht.

  • Het Smartcube-lidmaatschap werd in het leven geroepen om eerlijk en transparant te kunnen communiceren over de prijs van een box. In dat lidmaatschap zitten heel veel zaken inbegrepen, waaronder constante toegang tot je opslagruimte, gratis parking, gebruik van de trolley en transpallet en je hangslot om je box af sluiten krijg je erbij in bruikleen. Klaar om lid te worden?

  • Geen rare contracten en geen kleine lettertjes hier. Smartcube is van, voor en door ondernemers. Je contract meldt je maandelijkse huur en dat is wat we verwachten. Niet meer en niet minder. De koffietjes van Stephanie worden niet apart in rekening gebracht, hoor!